Hej
Beklager hvis i har oplevet lange svartider dette kan jeg kun tage på mine skuldre
Vi har oplevet problemer med bundristen - Primo skiftede underleverandør af bl.a. bundriste i 2011 - en del af de
grill vi fik hjem i 2011 - oplevede vi det at første eller anden gang de blev tændt op sprængte fireboksen
vi fandt så ud af at bundristen der var leveret med var for stor der var ingen luft mellem fireboks og rist - samt at det materiale den
var lavet af udvidede sig kraftig ved varmepåvirkningen - dette er så blvet løst ved at slibe af risten så der er ca 0,5-1 cm luft mellem fireboks og rist
Det skal også understreges at bundristen er en sliddel og brænder op efter hånden hvor den skal skiftes - er den deform som i morfirs tilfælde skal den skiftes
(det skal også indrømmes at enkelte fra leveringen i 2011 har materialet været for dårlige i og er få grillinger blevet deforme)
8200 og ramsus vil i være venlig at sende mig en mail på
sj@tbs.dk eller pm så vi kan få tingende ordnet hurtigst muligt - jeg kan ikke sige hvad der er sket her - er ikke normal kotume og vi vil stramme op