HOBBYPØLSEMAGEREN 2021- nu også på USB

Alt om pølsefremstilling, pålæg, saltning m.v.
Brugeravatar

Emneforfatter
PB Helsinge
Redaktør
Redaktør

HOBBYPØLSEMAGEREN 2021- nu også på USB

Indlæg#1 » 19. feb 2021, 13:22

Da efterhånden mange ikke længere har cd drev, så er opskrift samlingen på CD ikke nok.

Derfor kan interesserede nu tillige købe samlingen HOBBYPØLSEMAGEREN på micro SD kort incl. USB- og kortlæser- adapter.

3-7 USB 02.JPG
3-7 USB 02.JPG (67.43 KiB) Vist 2947 gange
Image opskrifterne 2021.jpg

Liste Anvisninger 3-7.pdf
(511.71 KiB) Downloadet 117 gange

Udover opskrifterne, anvisninger/vejledninger og lidt billeder ligger der også på SD kortet to PDF bøger:
SousVide Cooking and Grilling og Slagterbogen v. 4.

På SD kortet er der ca. 100 Mb fri lagerplads, så man kan oprette egne mapper med billeder, kommentarer og egne opskrifter.

Priserne for CD og USB kit er pr. 2021 således:
CD incl. porto Kr. 95.- USB kit incl. porto Kr. 125.-

Forsendelse er med 'sneglepost' 5-6 dage - Betaling er via MobilPay ell. netbank

Med venlig hilsen til alle hobbypølsemagere PB Helsinge

KONTAKT/BESTILLING : pb@grillark.dk ell. Mobil 4011 6354

PS Vil du sende mail kan du øverst i venstre klikke på KONTAKT og gå direkte til min mail adr.
Per - Slagter og Pølsemager
Pølsemageri behøver ikke være svært - og så er det sjovt

Brisse
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Re: HOBBYPØLSEMAGEREN 2021- nu også på USB

Indlæg#2 » 19. feb 2021, 17:52

Hej Per

Hvad kræver disse opskrifter af udstyr, inden man evt bestiller?

God aften.

Kim
Primo oval Xl
Pizzeria Pronto
Weber Go Anywhere

Brugeravatar

skaal-um
>3000 indlæg
>3000 indlæg
Kontakt:

Indlæg#3 » 21. feb 2021, 18:19

Super godt, alle hobbypølsemagere bør have en, super god inspiration, man får noget for pengene .1%¤ .1%¤ .1%¤
FINN

KEB-ON, OTG 57rotisserie, Go anywhere, Primo Kamado XL, Borniak 150 røgovn, bålgrill, BGE small, PKgrill, Iron Cast Lodge Grill, SAfire Cooker, SousVideMaster

http://www.skaal-um.dk

trespasser
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#4 » 21. feb 2021, 19:17

Kan kun anbefale PB's samling af opskrifter.

Thrysøe
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#5 » 23. feb 2021, 00:32

+1

Cyberguyen
Grillguru mester
Grillguru mester

Indlæg#6 » 24. feb 2021, 18:33

Hvorfor ikke bare give adgang til at downloade filerne, for dem som betaler? :love:

Mureren
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#7 » 24. feb 2021, 19:48

Cyberguyen skrev:Hvorfor ikke bare give adgang til at downloade filerne, for dem som betaler? :love:

+1
Mvh.
Mureren

Weber Summit E470 2011 (ombyttet til ny i 2015 pga. rust!)

Brugeravatar

Emneforfatter
PB Helsinge
Redaktør
Redaktør

Indlæg#8 » 25. feb 2021, 05:09

Brisse skrev:Hej Per - Hvad kræver disse opskrifter af udstyr, inden man evt bestiller?
Så kunne jeg komme til tasterne, og først får Brisse svar:
For at kunne dyrke hobby pølsemageriet fuldtud kræver det nok at man bor i parcel- eller rækkehus, da en røgovn faktisk er uundværlig. En pølsestopper er også et must.

Alle opskrifter og anvisninger på fremstilling er baseret på alm. køkkenmaskiner, en god røremaskine m. kødhakker og en foodprocessor. Dertil kommer så pølse stopperen .

Har du spørgsmål er du velkommen til at ringe mig, 10.00 - 20.00 /7

Cyberguyen skrev:Hvorfor ikke bare give adgang til at downloade filerne, for dem som betaler?
Et helt forståeligt synspunkt.
Jeg tilbød for en tid siden at sende samlingen som en Zip fil. Den blev ustandselig afvist i modtagerens spam filter.
Mit gæt er at da samlingen omfatter 120+ elementer, Excellx, JPG, Wordx og PDF filer, så er mængden for stor til at gå glat igennem.
En funktion hvor filerne ligger klar og kan hentes via en kode findes måske, men der gemmer jeg mig bag min alder og vælger fra.

Metoden med post og CD eller USB er let for mig
Per - Slagter og Pølsemager
Pølsemageri behøver ikke være svært - og så er det sjovt

Cyberguyen
Grillguru mester
Grillguru mester

Indlæg#9 » 3. mar 2021, 23:20

Du kunne sende filen igennem en tjeneste som WeTransfer. På den måde vil folk heller ikke kunne dele linket til filerne, da de udløber efter noget tid.

Du skal bare gemme folks e-mail i op til 5 år, hvis de smider filerne væk og du ønsker at de skal have mulighed for at du kan sende dem igen.

Alternativt skal du opsætte en løsning, det kan være en NAS med offentlig adresse. Eller et websted hos eksempelvis dandomain.
Så kan man løbende lægge flere opskrifter op og tilføje brugernavne med adgangskoder, som folk køber adgang til.
Man kunne gøre det nemt og lade "svigersønnen" eller en anden computer kyndig på forhånd lave en adgangsliste med 200 brugernavne, som du bare kan give ud af.

Tilbage til "Røgeri og delikatesser"