Ved i om man i storkøbenshavnområdet kan finde en smed der kan lave 2 rustfrie riste til min Charbroil T-22?
Jeg har ikke brugt min nye grill så meget endnu. Men støbejernsristene er ikke så nemme at rengøre/passe.
Og hvor meget vil det koste ca?
Ottomann skrev:Ved i om man i storkøbenshavnområdet kan finde en smed der kan lave 2 rustfrie riste til min Charbroil T-22?
Jeg har ikke brugt min nye grill så meget endnu. Men støbejernsristene er ikke så nemme at rengøre/passe.
LaMancha skrev:Ottomann skrev:Ved i om man i storkøbenshavnområdet kan finde en smed der kan lave 2 rustfrie riste til min Charbroil T-22?
Hej, der skal bare en børste over så er de fine igen?
Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Ottomann skrev:LaMancha skrev:Ottomann skrev:Ved i om man i storkøbenshavnområdet kan finde en smed der kan lave 2 rustfrie riste til min Charbroil T-22?
Hej, der skal bare en børste over så er de fine igen?
Sendt fra min ONE A2003 med Tapatalk
Jo altså det går fint indtil videre. Men jeg har ikke kunne vænne mig til støbejernsrist endnu. Har kun haft grill med rustfrit stål før. Det er ikke et reelt behov endnu. Men det kunne være rart at have rustfrit stål også som man kan skifte mellem.
Ottomann skrev:Tak for jeres svar. Altså jeg har ikke oplevet noget negativt med støbejernet endnu. Har heller ikke haft det så længe endnu. Det eneste jeg tænker at det snart ruster. Det var bare nemmere med rustfrit stål da jeg ikke skulle tænke på at gøre rent. Kunne altid skrabe madrester væk og var ikke bange for at bruge vold. Støbejernsristen er lidt "rå" så det føles som om jeg enten ødelægger børsten/skraberen eller risten. Det er nok bare mig. Jeg har det lidt ligesom cyberguyen, svært at forklare.
Men kendte i et sted hvor man kan bestille rustfrit stålrist efter mål?
Brugere der læser dette forum: Ingen og 1 gæst