Test af dansk pillegrill-Del 5

Opskrifter og billeder uploadet af Grillguru.dk's flittige brugere
Brugeravatar

Emneforfatter
larslyn
Snart Superbruger
Snart Superbruger

Test af dansk pillegrill-Del 5

Indlæg#1 » 3. apr 2015, 08:59

We're back :mrgreen:

Jeg havde forleden besøg af producenten af grillen der har foretaget nogle ændringer for at imødekomme de problemer som Guru'en og jeg selv påpegede da vi prøvede den tidligere.
Guruens 1.test:
viewtopic.php?f=42&t=32697&p=311853&hilit=pille+grill#p311853

der er ændret flere ting på grillen, man kan nu justere temp. i 1grad interval, ristene er nu rustfri stål, stellet er blevet mere stabilt, deflektorpladen er med ændret hældning således at varmen skulle være mere jævn fordelt i hele grillen (der var lidt temp-forskel fra den ene side til den anden tidligere)

Jeg lavede en hurtig gang ribs forleden bare for lige at "komme igang" med grillen igen. i dag står den på kamsteg, og jeg får selvfølgeligt lavet indlæg om mine oplevelser med den i løbet af de næste dage.
Som udgangspunkt er jeg stadigt hélt vild med hvor nem den er at have med at gøre når man griller, fyld piller på, sæt i stikket, tænd, sæt temp. og smoke/ grill derudaf .1%¤

fortsættelse følger :-)
Venlig Hilsen
Lars
outdoor chef "ascona"
performer med gastænding
jbi "juleforhøjer"
genesis e-310 med spyd
ProQ Excel 20
lukket grill til pattesvin
1x1,5mtr. åben grill

Brugeravatar

Guruen
Administrator
Administrator
Kontakt:

Re: Test af dansk pillegrill-Del 5

Indlæg#2 » 3. apr 2015, 09:09

Det ville glæde mig meget, hvis problemerne er ved at være løst.

Jeg er nemlig helt enig! Konceptet med en pillegrill holder!!!
KCBS certified BBQ judge
Stifter af Grillguru.dk, Dansk BBQ Rådgivning & Oplev Forskellen

Brugeravatar

Emneforfatter
larslyn
Snart Superbruger
Snart Superbruger

Indlæg#3 » 5. apr 2015, 08:34

fik lavet en kamsteg på grillen forleden, jeg skal på forhånd beklage at billede kvaliteten måske ikke er den bedste.

jeg satte stegen over i kold grill, indstillede temp. på 140gr og lod stegen passe sig selv de næste 3,5 time.
IMG_2110.JPG

IMG_2111.JPG

efter 3,5 timer kiggede jeg til stegen og den så sådan ud
IMG_2120.JPG

jeg fjernede deflektorpladen satte temp. på maks og vendte stegen, efter 10-12 min tog jeg den af.
IMG_2117.JPG

resultatet blev rigtigt godt, sværen kunne godt have "poppet" lidt mere op, men dette er ikke grillen der har fejlet men min manglende rutine med den. Hér er billedet en smule utydeligt, nok grundet min store sult efter at have duftet til hickory røgen hele eftermiddagen imens der blev arbejdet i haven [smilie=bluecolorz5_pdt_16.gif]
IMG_2122.JPG

i løbet af de 4 timer var forbruget ca 1,3kg piller hvilket bestemt ikke er meget, jeg brugte hickory piller, der var en let røgsmag som jeg bedst kan sammenligne med de gange jeg har fået stege der har været lavet i en træfyret smoker... helt bestemt godkendt....
planen er at der skal laves kylling på den i morgen, lavet med én af de andre træsorter

varmefordelingen i smokeren er blevet bedre end før opdaterningen, men det er stadigt sådan at ligger man noget hélt ude i kanten af grillarealet vil der være en større strålevarme, noget som de af jer der har en outdoorchef vil kunne nikke genkendende til.

hvis der er spørgsmål til grillen så kom endeligt med dem...
fortsat god påske :-)
Venlig Hilsen
Lars
outdoor chef "ascona"
performer med gastænding
jbi "juleforhøjer"
genesis e-310 med spyd
ProQ Excel 20
1x1,5mtr. åben grill

deha
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Indlæg#4 » 5. apr 2015, 12:40

Den er jeg godt lun på. Må få skudt ægget af;-)
Stiger den i pris med alle forbedringerne?
Dennis

Old Buddy Bbq

Weber Spirit E-320 Premium med rotisserie og støbejerns riste

Wsm 37

Houston Pellet grill

Julius
Rutineret medlem
Rutineret medlem
Kontakt:

Indlæg#5 » 5. apr 2015, 15:35

Jeg er ligeså interesseret i hvor del 2, 3, og 4 er at finde? Jeg har glæder til fortsættelsen af Guruens indlæg, da jeg kraftigt overvejer en pillegrill, men jeg har ikke set noget siden del 1 - og jeg har forsøgt at søge på forum?

Står i grillen hos Danish Outdoor i Tommerup?
OutdoorChef Leon
Outdoorchef City
Outdoorchef Mini
Weber One-Touch Premium 57
Weber Spirit 320 Premium
Weber Go-Anywhere
Bon-Fire bålsted
Transportabel ABU rygeovn

Brugeravatar

Tibbil
>3000 indlæg
>3000 indlæg

Indlæg#6 » 5. apr 2015, 15:45

Pille grill er vel lidt som en gasgrill , stil den på det du ønsker og så køre den , det lyder smart og har selv tænkt længe på at anskaffe en.

En bonus er at man på det danske market kan få flere slags piller med forskellig slags træ kirsebær blomme bøg osv men der hvor kæden hopper over for mig er prisen på de piller som jeg forstå det kan man ikke bruge normale piller til et fyr nået med nået lim eller sådan nået og jeg syntes at læse et sted at den har et ret stort forbrug , hvor kan de piller man som standart bruger købes og hvad koster de kontra forbrug , de pakker jeg har set med 500g i til 60 70kr jamen så ville det koste 500kr at lave en omgang pulled pork .

Jer der har den til test kunne i ikke dykke lidt ned i økonomien omkring de pille smoker , hvad er time forbrug ved 100 125 150 175 200c osv .

Det er fint i skriver de har lavet dit og dat på dem men i brud og grund er prisen vel også en stor del af det .

Personligt så jeg gerne guruen lavet en ny test med det de har lavet om på den da det i første omgang var han der fandt de fejl .

Brugeravatar

Tibbil
>3000 indlæg
>3000 indlæg

Indlæg#7 » 5. apr 2015, 15:55

Efter lidt søgen rundt 9kg piller 125kr .

Så hvis vi kunne få nået forbrug samt pris på banditten

Brugeravatar

Corvo
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#8 » 5. apr 2015, 16:36

Hvis man nu læser trådstarters indlæg så linker han til tidligere tests hvor der er info om pris og forhandler.

Derudover nævner han jo også hvor mange pellets han har brugt på sin 4 timers test, men det vil naturligvis variere alt afhængig af temperatur både i smokeren og udendørs.
Broil King KEG
GMG Daniel Boone Pellet Smoker
BGE Mini

Brugeravatar

Emneforfatter
larslyn
Snart Superbruger
Snart Superbruger

Indlæg#9 » 6. apr 2015, 20:27

deha skrev:Den er jeg godt lun på. Må få skudt ægget af;-)
Stiger den i pris med alle forbedringerne?

den kommer til at stige, hvor meget ved jeg ikke, men der er en faktor mere i en evt. prisstigning der ikke er uvæsentlig og det er den stigende dollarkurs :evil:
kan god forstå at du er lun på idéen, for det er i mine øjne et fedt koncept, er indtil videre aller mest begejstret for low'n'slow mad på den, simpelthen fordi at det er super enkelt og et lækkert resultat

Tibbil skrev:Pille grill er vel lidt som en gasgrill , stil den på det du ønsker og så køre den , det lyder smart og har selv tænkt længe på at anskaffe en.

En bonus er at man på det danske market kan få flere slags piller med forskellig slags træ kirsebær blomme bøg osv men der hvor kæden hopper over for mig er prisen på de piller som jeg forstå det kan man ikke bruge normale piller til et fyr nået med nået lim eller sådan nået og jeg syntes at læse et sted at den har et ret stort forbrug , hvor kan de piller man som standart bruger købes og hvad koster de kontra forbrug , de pakker jeg har set med 500g i til 60 70kr jamen så ville det koste 500kr at lave en omgang pulled pork .

Jer der har den til test kunne i ikke dykke lidt ned i økonomien omkring de pille smoker , hvad er time forbrug ved 100 125 150 175 200c osv .

Det er fint i skriver de har lavet dit og dat på dem men i brud og grund er prisen vel også en stor del af det .

Personligt så jeg gerne guruen lavet en ny test med det de har lavet om på den da det i første omgang var han der fandt de fejl .

Roooolig tibil
som en anden skriver er forbruget beskrevet, både af Guruen og af mig selv, jeg er sikker på at du nok skal få en test udført af Johnny, men jeg prøvede også grillen før opdateringen, så synes bestemt at jeg er kvalificeret til at udtale mig. prisen på pillerne er langt fra så voldsom som det du skriver:
http://www.danishoutdoor.dk/grilludstyr ... -til-grill
og der er ganske rigtigt forskellige sorter.
129,- for 9kg.

det er korrekt at man ikke kan bruge pillerne til en brændeovn
prisen på smokeren står også på danishoutdoor's hjemmeside, og som du ganske rigtigt skriver kan betjeningen sammenlignes med hvor enkelt en gasgrill styres, denne er så lettere endnu da man jo bare stille den på f.eks. 120 grader og starte den, så holder den de 120 grader.
Julius skrev:Jeg er ligeså interesseret i hvor del 2, 3, og 4 er at finde? Jeg har glæder til fortsættelsen af Guruens indlæg, da jeg kraftigt overvejer en pillegrill, men jeg har ikke set noget siden del 1 - og jeg har forsøgt at søge på forum?

Står i grillen hos Danish Outdoor i Tommerup?

Jeg vil tro at der står nogen hos Danish Outdoor, men jeg ved det ikke.
den første af testene som Guruen lavede kan du finde hér:
viewtopic.php?f=42&t=32697&hilit=test
og ellers søg på test af Træ-pillegrill så kommer de....
Venlig Hilsen
Lars
outdoor chef "ascona"
performer med gastænding
jbi "juleforhøjer"
genesis e-310 med spyd
ProQ Excel 20
1x1,5mtr. åben grill

Fru knotten
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Indlæg#10 » 6. apr 2015, 21:31

Hvorfor kan man ikke bruge piller til en brændeovn?
Se mine Grill videoer..

http://www.youtube.com/user/grandkvisten?feature=mhee

M.v.h. Svend..

liteon114
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#11 » 6. apr 2015, 22:05

Det er vel fordi, at der nok ikke er nogen garantier for, at træet er rent :-)
Med venlig hilsen
Lars

Weber Performer Ø57cm
Multirygeovn 120-40 Rustfri årgang 2011

Beeketal 5l pølsestopper

Fru knotten
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Indlæg#12 » 6. apr 2015, 22:23

Stampemøllen.dk laver nok den fineste træpille man overhovedet kan få.

Se videoen.. http://www.stampemollen.dk/Info/Video-o ... %B8llen-dk

Vil du hente selv, sponsorere jeg gerne en halv sæk ca 10 kg. stampemøllen 6mm træpiller.
12 km nord for Aalborg...
Jeg vil uhyrligt gerne vide, om der er forskel på danske kvalitets piller, i forhold til overpris piller..

Mit tilbud er udelukkende baseret på, at få viden om, om jeg skal lave min egen grill-træpillebrænder.

NBE lavede nok Danmarks første pille grill - fyret op med pejse piller..

http://www.stokerforum.dk/index.php?topic=2247.0
Se mine Grill videoer..

M.v.h. Svend..

Brugeravatar

psoren
Snart Superbruger
Snart Superbruger

Indlæg#13 » 6. apr 2015, 22:31

Hvordan med røgsmag på sådan en bandit?

Kan man få "smagsneutrale" piller, ligesom trækul fra TBS og Hasims kul?

Per
Godt jeg ikke får løn som fortjent...

Fru knotten
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Indlæg#14 » 6. apr 2015, 22:46

psoren skrev:Hvordan med røgsmag på sådan en bandit?

Per

Vi har fyret med træpiller i mange år.
Der er ingen lugt og røg at spore hvis træpillerne brændes rigtigt af.
Asken fra træpiller skal være kaffegrums grå efter afbrænding. Er asken sort tilføres der for lidt luft, og pillerne vil give smag til det tilberedte.
Er asken meget lys tilføres der rigeligt luft, giver ikke røgsmag da alle gasser mm bliver brændt 100% af.
Om man bruger piller af fyr gran elle hvad, er ligemeget når bare de bliver brændt rigtigt af.
Se mine Grill videoer..

M.v.h. Svend..

Brugeravatar

Emneforfatter
larslyn
Snart Superbruger
Snart Superbruger

Indlæg#15 » 7. apr 2015, 18:36

Per

jeg har indtil videre kun prøvet 2 slags piller, jeg skal nok melde ind om nogen af dem er helt neutrale, men der er ingen af dem der har så meget røgsmag som jeg har prøvet ved nogle typer kul på en kamado

til spørgsmålet om hvorfor man ikke skal bruge de piller der er lavet til opvarmnings ovne har jeg fået den besked at der kan være limrester oa. i dem, jeg skal IKKE gøre mig klog på det, dét rækker min viden slet ikke til, jeg er sikker på at Knotten ved hvad han taler om, jeg går ud fra at man på et datablad kan se hvad der er i de piller som han nævner i sit indlæg
Venlig Hilsen
Lars
outdoor chef "ascona"
performer med gastænding
jbi "juleforhøjer"
genesis e-310 med spyd
ProQ Excel 20
1x1,5mtr. åben grill

kennethp72
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#16 » 7. apr 2015, 19:24

Fru knotten skrev:

Per

Vi har fyret med træpiller i mange år.
Der er ingen lugt og røg at spore hvis træpillerne brændes rigtigt af.
Asken fra træpiller skal være kaffegrums grå efter afbrænding. Er asken sort tilføres der for lidt luft, og pillerne vil give smag til det tilberedte.
Er asken meget lys tilføres der rigeligt luft, giver ikke røgsmag da alle gasser mm bliver brændt 100% af.
Om man bruger piller af fyr gran elle hvad, er ligemeget når bare de bliver brændt rigtigt af.

Nu er største delen af træpiller lavet af fyrretræ, som en del folk ikke anbefaler man bruger til grill

Brugeravatar

Tibbil
>3000 indlæg
>3000 indlæg

Indlæg#17 » 7. apr 2015, 19:24

Lars nu må du ikke misforstå , jeg er sikker på du er en kyndig person til at teste .

Syntes bare at for at få den mest præcise sammenligne med før og efter de nye tiltag så ville det være bedst at guruen skulle lave den også lave spareribs igen med sådan ca den samme udskæring .

Lars kunne du ikke få dem til at sende dig et par poser piller og lave en forbrugs test pr time ved 100 125 175 200c

Fru knotten
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Indlæg#18 » 7. apr 2015, 19:44

larslyn skrev:

Per

jeg har indtil videre kun prøvet 2 slags piller, jeg skal nok melde ind om nogen af dem er helt neutrale, men der er ingen af dem der har så meget røgsmag som jeg har prøvet ved nogle typer kul på en kamado

til spørgsmålet om hvorfor man ikke skal bruge de piller der er lavet til opvarmnings ovne har jeg fået den besked at der kan være limrester oa. i dem, jeg skal IKKE gøre mig klog på det, dét rækker min viden slet ikke til, jeg er sikker på at Knotten ved hvad han taler om, jeg går ud fra at man på et datablad kan se hvad der er i de piller som han nævner i sit indlæg

En god ide med et datablad..
Databladet her (billede) er affotograferet fra en af mine sække fra Stampemøllen.

Stampemøllens piller er kolonnen helt til H.

2015-04-07 19.23.00piller.jpg

Pillemadsen Tyskland har også mange fine piller.

http://www.pillemadsen.dk/shop/6-mm-tra ... -17c1.html
Se mine Grill videoer..

M.v.h. Svend..

Brugeravatar

Emneforfatter
larslyn
Snart Superbruger
Snart Superbruger

Indlæg#19 » 7. apr 2015, 22:29

@knotten ved man hvilket træ deres piller er lavet af, eller er det alt muligt? men som jeg skrev før er det noget jeg ingen forstand har på andet end hvad jeg har hørt. Jeg kan godt se at der står der ikke er noget bindingsmiddel i...

@Tibil
god idé, det vil jeg prøve at nå denne uge, jeg har fået en god portion piller med da producenten var her med grillen. Og kan sagtens se meningen i at Johnny laver en test igen, men jeg tror at der går lidt tid før Han har tiden til det.
Venlig Hilsen
Lars
outdoor chef "ascona"
performer med gastænding
jbi "juleforhøjer"
genesis e-310 med spyd
ProQ Excel 20
1x1,5mtr. åben grill

kennethp72
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#20 » 7. apr 2015, 22:37

[quote="larslyn"]@knotten ved man hvilket træ deres piller er lavet af, eller er det alt muligt? men som jeg skrev før er det noget jeg ingen forstand har på andet end hvad jeg har hørt. Jeg kan godt se at der står der ikke er noget bindingsmiddel i...

Ifølge deres hjemmeside bruger de savsmuld og rester fra deres eget savværk som producerer tømmer og emballage.
Så du kan være rimelig sikker på at det er fyrretræ.

http://www.stampemollen.dk/public_site/ ... ochure.pdf

- Kenneth

/edit en lille tastefejl + link

Brugeravatar

Emneforfatter
larslyn
Snart Superbruger
Snart Superbruger

Indlæg#21 » 7. apr 2015, 22:47

kennethp72 skrev:Ifølge deres hjemmeside bruger de savsmuld og rester fra deres eget savværk som producerer tømmer og emballage.

- Kenneth

og som du selv skriver, så mener jeg heller ikke at nåletræer er godt til grill.....
Venlig Hilsen
Lars
outdoor chef "ascona"
performer med gastænding
jbi "juleforhøjer"
genesis e-310 med spyd
ProQ Excel 20
1x1,5mtr. åben grill

Brugeravatar

prause
>3000 indlæg
>3000 indlæg
Kontakt:

Indlæg#22 » 8. apr 2015, 10:07

Jeg ville alt andet lige være mere bekymret for om der blev skåret et takstræ op som så endte i pillerne. På den måde kunne man få en uønsket omgang taxol (der bruges i kemoterapi).
Der findes andre giftige træsorter, spørgsmålet er om de kunne havne i træpillerne?
Where there's smoke... There's laughter.
http://bbqvikings.dk

Tattoomann
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Indlæg#23 » 8. apr 2015, 12:18

Prøv at kontakt
http://www.dansktraemel.dk/
De laver testpiller for tiden til pillegrill.
Jesper Christensen
6705 Westjylland
KCBS Certified BBQ Judge

http://www.facebook.com/KcbsScandinavia

https://m.facebook.com/BbqTeamWestCoastDk
Primo XL oval

Brugeravatar

Jimmy B
Rutineret medlem
Rutineret medlem

Indlæg#24 » 8. apr 2015, 15:50

Hvor finder man del 2,3 og 4?
"if something is hard to do, it´s not worth doing" Homer Simpson...

Fru knotten
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Indlæg#25 » 8. apr 2015, 20:00

larslyn skrev:
kennethp72 skrev:Ifølge deres hjemmeside bruger de savsmuld og rester fra deres eget savværk som producerer tømmer og emballage.

- Kenneth

og som du selv skriver, så mener jeg heller ikke at nåletræer er godt til grill.....

Lars man kan ikke sammenligne det at bruge nåletræ i en røgeovn kontra en pillebrænder.
I en røgeovn brænder man træet af uden det flammer op, det vil sige man får ikke alle gasser brændt af. Det er i de uforbrændte gasser alt det grimme gemmer sig.
I en pillebrændet hvis ellers den er justeret rigtigt bliver alt brændt af. Temperaturen i pillebrænderen kommer tiltider op over askesmeltepunktet. Det vil sige asken smelter og bliver til slaggerkage. Ved den temperatur, er der ikke noget tilbage der kan give uønsket smag.
Mit pillefyr som brænder perfekt er der ingen røg eller spor af lugt. For hver tons piller der bliver brændt af, er der ca 1,5 kg aske tilbage.

Man kan selv lave en simpel pilletest. Man tager et glas vand og kommer en smule piller i vandet. Når pillerne er opløst, kan man se om der er sand i pillerne, barkrester skal der helst heller ikke være noget af, da det er i barken sand og alt andet snask findes, også partikler fra udstødning på biller røg fra industri ophobes i barken. Piller der indeholder bark er ofte spraglet at se på.

For at en pillebrænder kan køre perfekt, skal styringen være 100% modulerende. Man skal kunne juster pillemængde og luft i forhold til hinanden.

Bedste askefarve i en pillegrill vil efter mit skøn være til den lyse side af kaffegrums. Jo lysere farve asken har, jo højere temperatur har der været i forbrændingen.

Ved sort aske er det helet sikkert, det vil medføre smag.

Lidt fra min mangeårig brug af træpiller til opvarmning..
Se mine Grill videoer..

M.v.h. Svend..

Brugeravatar

Emneforfatter
larslyn
Snart Superbruger
Snart Superbruger

Indlæg#26 » 8. apr 2015, 22:00

Jimmy B skrev:Hvor finder man del 2,3 og 4?

jeg tror at jeg linker til både del 1 og 2 i dette indlæg:
viewtopic.php?f=43&t=32884&hilit=test
viewtopic.php?f=43&t=32936&hilit=test

@Knotten
jeg regnede også med at du vidste en del om det, jeg tænker at grillen vel bevidst ikke brænder 100% rent, for gjorde den det ville det vel være omsonst at lave piller af forskellige træsorter, da det vel så ikke gav noget smag til emnet man griller. Igen det er blot mine tanker for min tekniske viden om emnet er stort set ikke eksisterende.... jeg kan lave mad og grille...that's pretty much it :-)
Venlig Hilsen
Lars
outdoor chef "ascona"
performer med gastænding
jbi "juleforhøjer"
genesis e-310 med spyd
ProQ Excel 20
1x1,5mtr. åben grill

Twisttmann
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#27 » 8. apr 2015, 22:21

Mht. spørgsmålet om træpiller til grillen. Så kan der fra DPG´s side ikke garanteres at piller der ikke er købt hos dem, ikke er certificeret rene. og dermed sikre at bruge til levnedsmiddel.
Hvor vidt debatten kører om Stampemøllen, eller andre producenter af piller, er rene nok til fyring er ikke noget at DPG blander sig i.
Alle piller der bliver lavet ordentligt kan sagtens brænde i et pillefyr, eller stoker fyr. Jeg ville dog imidlertid aldrig vove at brude disse piller til at grille på, da jeg ikke aner hvad træsorter der er i pillerne.
Ydermere til debatten om renheden i asken, så er det rigtigt at den reneste aske i et pille, eller stokerfyr skal være grå eller brunlig i det.
I en pillegrill er det dog først og fremmest temperaturen det kommer an på. Og dernæst røgdannelsen, som er med til at skabe smage i det grillede. om asken så er ren eller ej, er et mindre vigtigt spørgsmål. Erfaringsmæssigt skal det dog siges at under langt de fleste forhold er pillerne brændt helt væk, og en let og fin aske ligger tilbage. Som er lige til at tage med en støvsuger.

Følgende link fortæller mere om både træpillegrillen og pillerne dertil:
http://www.dpg.dk
http://www.skaarup-smedie.dk
https://www.facebook.com/pages/Tr%C3%A6 ... 51?fref=nf

deha
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Indlæg#28 » 13. apr 2015, 16:19

Hvor tykt materiale er den lavet af?
Dennis

Old Buddy Bbq

Wsm 37

Houston Pellet grill

Jesper DPG
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#29 » 18. apr 2015, 14:12

De er lavet af 2 mm tyk stål der så er blevet pulver lakeret.

Brugeravatar

Emneforfatter
larslyn
Snart Superbruger
Snart Superbruger

Indlæg#30 » 18. apr 2015, 17:52

deha skrev:Hvor tykt materiale er den lavet af?

der må jeg vidst henvise til producenten
Venlig Hilsen
Lars
outdoor chef "ascona"
performer med gastænding
jbi "juleforhøjer"
genesis e-310 med spyd
ProQ Excel 20
1x1,5mtr. åben grill

deha
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Indlæg#31 » 19. apr 2015, 12:07

larslyn skrev:
deha skrev:Hvor tykt materiale er den lavet af?

der må jeg vidst henvise til producenten

De svarer ikke på den mail jeg har sendt.
Dennis

Old Buddy Bbq

Wsm 37

Houston Pellet grill

Brugeravatar

Emneforfatter
larslyn
Snart Superbruger
Snart Superbruger

Indlæg#32 » 19. apr 2015, 15:15

deha skrev:De svarer ikke på den mail jeg har sendt.

ved ikke hvorfor jeg ikke så det igår, men kan nu se at Jesper har svaret 2mm. :-)
Venlig Hilsen
Lars
outdoor chef "ascona"
performer med gastænding
jbi "juleforhøjer"
genesis e-310 med spyd
ProQ Excel 20
1x1,5mtr. åben grill

Tilbage til "Brugeropskrifter & fotos"