All natural Lump ... har de glemt at hakke det ???

Ordet er frit... Dette er Grillguru.dk's "rodekasse" med emner om alt mellem himmel og jord.
Brugeravatar

Emneforfatter
akadna
Rutineret medlem
Rutineret medlem

All natural Lump ... har de glemt at hakke det ???

Indlæg#1 » 26. jun 2011, 19:58

Jeg er skiftet til kun at bruge All natural lump i min OTG, hvilket jeg er ganske glad for. Dog synes jeg nogen gange det kan være lidt "tilfældig" hvordan stykkerne er i poserne. Enten er de store, eller er de små.. Men her til aften fik jeg en mindre overraskelse da jeg stod og rystede (nænsomt naturligvis) kul ud af posen.. et "gigant" stykke kul kom ud af posen....

Hvad plejer i at gøre ved store stykker? Jeg knækker dem, da jeg synes at de helt store stykker er sværere at få gang i.

Ved ikke om det er tilfældet, men dette er nu min anden pose af de nye 9kg's poser., og synes generelt at stykkerne er størrer i de nye store poser.

Mvh
Dan
Vedhæftede filer
IMG_0669 (Medium).JPG
IMG_0665 (Medium).JPG

Brugeravatar

jgh
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Re: All natural Lump ... har de glemt at hakke det ???

Indlæg#2 » 26. jun 2011, 20:09

Nej de har ikke glemt at hakke det, jeg har bare fået alle de små stykker i 4.5 kg poserne ;-)
Hilsen Jan

KCBS certified BBQ judge
3 x Primo kamado - 2 x Outdoorchef - 1 x BGE - og en del andre i laden :)

www.JRgrillcatering.dk

Brugeravatar

Tibbil
>3000 indlæg
>3000 indlæg

Indlæg#3 » 26. jun 2011, 20:15

Store stykker det kan vi lide

"Do i get a hell yeah amen"

Brugeravatar

BertramGT
>1000 indlæg
>1000 indlæg

Indlæg#4 » 26. jun 2011, 20:35

Jeg har helt samme oplevelse viewtopic.php?f=148&t=15906 :-?

9 kg sækkene indholder flotte store stykker
4.5 kg sækkene indeholder skuffende små stykker. Åbnede en ny 4.5 kg her til aften. Igen en masse småskrammel, men kunne ikke nå ind til 9 kg sækkene der stod bagerst i skuret
Lars - KCBS Certified BBQ Judge

Weber OTP 57 - Weber Smokey Joe Gold - Weber Go-Anywhere - Big Green Egg Large - Pizzeria Pronto

Brugeravatar

morfmir
Redaktør
Redaktør

Indlæg#5 » 26. jun 2011, 20:54

Hvis man sammenligner med stort set alle andre tilgængeligt kul mærker så er stykkerne i de små poser ikke særligt små.
Jeg er ok tilfreds, men skal da prøve de nye 9kg poser når lagret af de små poser er brugt.

/Thomas
Billede
Any society that would give up a little liberty to gain a little security will deserve neither and lose both.

Tilbage til "Snik snak"