Grillpølser

Ordet er frit... Dette er Grillguru.dk's "rodekasse" med emner om alt mellem himmel og jord.

Emneforfatter
Brian Gade
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru
Kontakt:

Grillpølser

Indlæg#1 » 7. jan 2016, 22:46

Hej Drenge!

Kender i den med konen, der synes en grill er nok? Vi var heldige, at få besøg af hele kvarteret børn (og der er mange).

Pludselig bliver sådan nogle børn sultne, og så er tiden knap, men jeg var klar - opskriften på grillpøser er jo ret simpel, men aldrig har jeg været så glad for mine Outdoorchef. Jeg smed lige en 70-80 pølser på et par timer i forvejen på hel lav varme og det da første barn blev sulten, var levering tiden begrænset til det ene minut det tager, at varme et af de billige pølsebrød (der står en weber kulgrill uden for billedet).

Vupti, kvarterets mest populære far. ;-)
Vedhæftede filer
IMG_8532.JPG
Brian Gade grilpølser

LaMancha
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru
Kontakt:

Re: Grillpølser

Indlæg#2 » 8. jan 2016, 18:47

Det er for fedt, respekt :lol:

Sendt fra min LG-H815 med Tapatalk
Using Tapatalk

nek
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru

Indlæg#3 » 9. jan 2016, 12:24

På billedet står gassen ret højt. Hvad havde du den stående på i de to timer? Brugte du den lille eller den store brænder?

Emneforfatter
Brian Gade
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru
Kontakt:

Indlæg#4 » 11. jan 2016, 10:28

Hej

Godt set mht. brænder.

Den venstre er den store brænder, som er slukket (dog lagde jeg pølserne på en varm rist, for lige, at få lidt striber).

Den højre er den lille brænder, som jeg bruger.

Jeg er fan af Outdoorchef´s kuglegrill, netop fordi man kan køre temperaturen så langt ned (under 100 gr.)

Speedi
Grillguru mester
Grillguru mester
Kontakt:

Indlæg#5 » 12. jan 2016, 06:08

Brian Gade skrev:Hej

Godt set mht. brænder.

Den venstre er den store brænder, som er slukket (dog lagde jeg pølserne på en varm rist, for lige, at få lidt striber).

Den højre er den lille brænder, som jeg bruger.

Jeg er fan af Outdoorchef´s kuglegrill, netop fordi man kan køre temperaturen så langt ned (under 100 gr.)

Med mindre du har ombygget din grill er det modsat.

Den store brænder er til højre. Det kan du også se på piktogrammerne lige over drejeknapperne
Mvh
Christian
Outdoorchef demonstratør

Grillpark:
Outdoorchef Ascona - Outdoorchef Montreux - Outdoorchef City Gas - Outdoorchef Minichef - Outdoorchef Kensington kul - Outdoorchef Perth

Emneforfatter
Brian Gade
Ny på Grillguru
Ny på Grillguru
Kontakt:

Indlæg#6 » 26. jan 2016, 09:32

Ha ha, du har da ret - så har jeg været ved, at give dem farve netop, da jeg har taget billedet - det er godt nok godt set! og nej, jeg har ikke lige fingrene til, at ombygge en grill.

Tilbage til "Snik snak"