autokat skrev:Prøv at ring til woodschow +45 43 44 22 88 og snak med Lisbeth Kaas, og jeg er næsten sikker på de laver den, du skal selv betale fragt til dem ca. 160 kr. med gls, jeg fik min lavet som var lidt over 2 år gammel det var rørehovedet der var knækket, plus de satte en skål spænder på super service
Xang72 skrev:jeg er egentlig overrasket over at der er relativt mange opslag omkring problemer med denne maskine, først når man tænker på hvad den koster, det burde jo være någet af det bedste man kan få. og derefter at der er så mange indlæg, der er vel ikke "så mange" der har den ...
bskaarup skrev:Hvis man køber den specielle dejkrog til Kenwood så ælter den såmænd lige så godt som en Bjørn. Den larmer dog noget mere.
sofus1981 skrev:autokat skrev:Prøv at ring til woodschow +45 43 44 22 88 og snak med Lisbeth Kaas, og jeg er næsten sikker på de laver den, du skal selv betale fragt til dem ca. 160 kr. med gls, jeg fik min lavet som var lidt over 2 år gammel det var rørehovedet der var knækket, plus de satte en skål spænder på super service
Jeg har lige kontaktet Lisbeth, og hun kan desværre ikke hjælpe mig når nu maskinen er over 2 år gammel. Men blev henvist til noget der hedder Experisense så vil de give et tilbud på at reparere den.
autokat skrev:Er lyden der også uden top låg på lyder som remmen eller plastic hjulet som remmen trækker?
Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster